Віремо в Україну та ЗСУ. Героям Слава!

Вартість просування у соціальних мережах

Хочу знати
18.04.2022

Соціальні мережі – це оптимальний інструмент для реклами, залучення цільової аудиторії, підвищення впізнаваності бренду та підвищення показників продажів. Якщо йдеться про SMM, такий маркетинг передбачає повноцінний комплекс послуг. Вони спрямовані на те, щоб привернути увагу до бренду або отримати трафік. Крім того, просування у соціальних мережах дає можливість показувати рекламні оголошення на майданчиках соціальних мереж.

Рекламне оголошення відображатиметься для цільової аудиторії у вигляді зображення/відео з текстовим описом. Реклама може відображатися у Facebook або Instagram.

Даний вид реклами підходить для вирішення наступних завдань:

  • демонстрація цільової аудиторії послуг та товарів;
  • запрошення цільової аудиторії для відвідування заходу;
  • отримання більшої кількості установок програми;
  • збільшення переглядів відео;
  • отримання заявок на товари та послуги;
  • реклама сторінки чи паблика.

SMM здатний вирішити практично будь-яке завдання, виняток – просування сайту в пошукових системах.

Отримання результатів у SMM

Співпраця з просування бренду в соціальних мережах передбачає такі етапи:

  1. Заповнення короткого брифу та обговорення деталей співпраці у зручному форматі. Це дозволить зрозуміти, наскільки SMM підходить для поставленої мети, чи вдасться отримати необхідні результати і чи можливо реклама в інших каналах буде більш ефективною.
  2. Вивчення продукту/послуги визначення запитів цільової аудиторії. Ми проводимо аналіз цін та умов покупки, зважуємо всі “за” та “проти”, визначаємо пріоритети користувачів та оцінюємо реальну ситуацію.
  3. Аналіз рекламної діяльності конкурентів Наші фахівці вивчають подачу реклами, якість та зміст рекламних оголошень. Особливий акцент робиться на смисловому навантаженні – текстах, УТП, зачіпках, тригерах. Також враховується те, як ведеться продаж продукту/послуг у країнах. Після цього враховуються сильні та слабкі сторони конкурентів.
  4. Підготовка рекламної кампанії до запуску. Збір та угруповання цільової аудиторії, наповнення сторінки постами, створення форми для збору заявок та оптимізації бюджету, настроювання ремаркетингу та інших корисних опцій.
  5. Запуск рекламної кампанії, збір та аналіз отриманих даних. Визначення оптимального бюджету та охоплення аудиторії, визначення вартості 1 заявки, дзвінка або звернення, отримання вартості реклами та її оптимізація. Розрахунок того, наскільки рекламна кампанія є прибутковою і підготовка докладного маркетингового плану.

Вартість просування у соціальних мережах

SMM передбачає кілька різновидів просування товарів та послуг у соціальних мережах. Кожен інструмент виконує певне завдання: це можливо збільшення лояльності, продаж, отримання цільових заявок. Бюджет самого просування залежить від рекламної стратегії та стратегії контенту для проекту.

👉🏽 Середня вартість наших послуг становить 14 000 грн на місяць

+ додаткові витрати

Цікавить просування сайту у соціальних мережах? Напишіть нам і ми проконсультуємо з усіх деталей.

Эксперты на связи! Борис On-line и готов ответить на ваши вопросы:
Услуги, которые могут быть полезны для вашего бизнеса
Запросити кошторис проекту
Заповніть форму і ми надамо
Вам три варіанти кошторису