Віремо в Україну та ЗСУ. Героям Слава!

Вартість просування в Інстаграм

Хочу знати
18.04.2022

Кожен рекламодавець прагне, що витрати на просування були мінімальні, але при цьому кількість заявок збільшувалася. Чи реально це зробити у сучасних реаліях? Чи можливо навіть із невеликим рекламним бюджетом ефективно налаштовувати рекламу, отримувати ліди та збільшити показники конверсії? Відповідь так, але є невеликі нюанси.

Особливості реклами в Інстаграмі

Для початку варто розглянути різновиди реклами в Інстаграмі. Вона може бути у двох форматах:

  • Таргет

Така реклама налаштовується та запускається самостійно безпосередньо в Instagram. Формат зручний тим, що реклама налаштовується безпосередньо на цільову аудиторію. Крім того, можна самому встановлювати рекламний бюджет. Принцип реклами простий — що більше вкладено грошей, то вище будуть охоплення. Якщо запуск таргетованої реклами планується самостійно, рекомендується вивчити всі особливості цього методу.

  • Блогери

Реклама має вагому перевагу – можливість за короткий термін охопити лояльну та велику аудиторію. Для ваших потенційних клієнтів особиста думка популярних блогерів може бути більш значущою порівняно з масштабною рекламою. Тому акцент потрібно зробити на хорошому вивченні цільової аудиторії і вже на основі отриманих результатів розпочинати пошук блогерів. Варто враховувати, що такий формат реклами передбачає вищі витрати на бюджет.

Розцінки на рекламу у Instagram

Користувач може самостійно регулювати витрати на рекламу з урахуванням термінів кампанії та денного бюджету. Як правило, на день потрібно витрачати від 1$.

Буває й так, що невеликого бюджету виявляється недостатньо для налаштування трафіку або залучення клієнтів. І тут виникне відповідне повідомлення. Проблема вирішується простим збільшенням щоденних витрат реклами.

Є один важливий нюанс: що більший денний бюджет для рекламної кампанії, то вище будуть охоплення. Приблизні охоплення самостійно розраховуються Instagram, але вказуються зазвичай у дуже великому діапазоні, тому є зразковими.

Для самостійного розрахунку вартості реклами профіль рекомендується перевести у формат бізнес-аккаунта. Далі залишається тільки натиснути кнопку, вказати налаштування цільової аудиторії та бюджет. Важливим параметром є терміни дії реклами. Це дозволить визначити передбачувані охоплення та розцінки на рекламу.

Якщо ж йдеться про співпрацю з блогерами, необхідно враховувати такі фактори:

  • кількість та якість аудиторії блогера;
  • яким способом подається реклама;
  • різновид реклами та її місце розміщення;
  • специфіку товару чи послуги

Головний фактор, який впливає на рекламні розцінки, — це кількість передплатників. Але орієнтуватися рекомендується не тільки на нього, тому що через це можна не потрапити до цільових клієнтів та налаштувати рекламу на тих людей, яким вона буде зовсім не цікава.

Якщо з офіційними розцінками розібралися, то з популярними обліковцями та блогерами є свої нюанси. Бюджет може бути абсолютно різним. Деякі блогери готові виконати рекламну інтеграцію безкоштовно заради взаємного піару, деякі позитивно ставляться до бартеру. Є також така категорія блогерів, реклама яких обійдеться дуже дорого через їхні лояльні стосунки з аудиторією.

Переваги співпраці з нами

Одним із пріоритетних напрямків нашої компанії є SMM-просування. Завдяки багаторічному досвіду та використанню ефективних інструментів для реклами, кожен окремий проект є показовим на прикладі досягнутих результатів.

Для клієнтів IPR вартість реклами та просування в Інстаграмі залишається демократичною. При цьому отримані витрати будуть набагато вищими, ніж підсумкові витрати на рекламу.

Середня вартість наших послуг становить 14 000 грн на місяць

+ додаткові витрати.

Визначаючи бюджет для реклами, потрібно враховувати наступне: йдеться не просто про суму, яка буде витрачена на рекламу. Дуже важливо визначити оптимальний бюджет, який допоможе досягти поставлених цілей. Не завжди більше – це краще.

Эксперты на связи! Борис On-line и готов ответить на ваши вопросы:
Услуги, которые могут быть полезны для вашего бизнеса
Запросити кошторис проекту
Заповніть форму і ми надамо
Вам три варіанти кошторису