Віремо в Україну та ЗСУ. Героям Слава!

Вартість контекстної реклами

Хочу знати
18.04.2022

Контекстна реклама — це різновид реклами, що передбачає показ об’яв з урахуванням інтересів користувача, його останніх пошукових запитів, розташування та інших факторів. Рекламу в Google прийнято ділити на кілька видів: пошукова, відео, товарна та банерна. Для відображення реклами можна використовувати рекламні оголошення, графічні банери, відеоролики в пошуковій системі.

Налаштування цього виду реклами сприяє отриманню теплих лідів. Оскільки користувачі бачать оголошення в той момент, коли вони мають відповідні запити.

  • Базова вартість

Обов’язково необхідно враховувати вид реклами, мовні версії веб-ресурсу та вартість контенту.
Якщо говорити про бюджет рекламної кампанії – у комерційних нішах середня ціна кліка не перевищує 0,2 $ до 0,8 $ за 1 клік.

Налаштування реклами передбачає такі дії:

  1. Вивчення продукту/послуг з боку потенційних клієнтів. Для цього порівнюються ціни на продукт/послугу з розцінками в інших регіонах країни та за кордоном. Також порівнюються умови оформлення покупки чи замовлення товару. На останньому етапі обов’язково перевіряється репутація компанії, наявність негативних відгуків.
  2. Сайт аналізується за декількома параметрами: простота сприйняття, зручність, якість зворотного зв’язку, можливість замовити зворотний дзвінок, наявність вказаних контактів. Ми також аналізуємо швидкість завантаження всього сайту комплексно та окремо всіх сторінок.
  3. Впроваджуємо аналітичні інструменти. Це дозволяє відслідковувати, скільки цільових користувачів відвідало сайт, які дії клієнти здійснюють перед покупкою, які товари купують найчастіше.
  4. Аналіз прямих конкурентів. Порівнюємо оголошення конкурентів та виявляємо їх сильні сторони. На основі проведеного аналізу виявляємо переваги та використовуємо їх на свою користь.
  5. Перед початком рекламної кампанії виконується підготовка відповідних даних. Ми збираємо ключові запити для збільшення продажів. Під кожен запит створюємо унікальні оголошення, що продають. Щоб оптимізувати бюджет, додатково добираються мінус-слова.
  6. Запуск та оптимізація рекламної кампанії. Щоб оголошення було продавцем, додаємо всі можливі розширення. В автоматичному режимі запроваджуємо скрипт коригування ставки. Як тільки реклама запущена і є перші результати, аналізуємо, наскільки оголошення ефективні. При необхідності вносимо корективи в ключові запити. Наступний крок — відстеження показників конверсії та формування зрозумілих звітів.
  7. Збір статистики та підготовка конкретних цифр. Обчислюємо вартість за одну цільову дію та на основі цього визначаємо оптимальний бюджет на добу. Далі розраховуємо середній відсоток конверсії, показники чистого заробітку та вкладених коштів.

 

При формуванні вартості обов’язково враховується конкурентність пропозиції. Тому наші фахівці проводять детальний аналіз конкурентів з урахуванням плюсів та мінусів їх оголошень.

Крім того, важливою є загальна конкурентність ніші на момент показу реклами. Чи діє свого роду аукціон або іншими словами – хто більше платить, ті оголошення частіше показують.

👉🏽 Розцінка налаштування контекстної реклами становить 10 000 грн. на місяць

+ рекламний бюджет.

Контекстна реклама у пошукових системах – це найефективніший спосіб залучити потенційних покупців на сайт. Ми показуємо рекламу в той момент, коли користувачі бажають покупки продукту або замовлення послуги.

Эксперты на связи! Борис On-line и готов ответить на ваши вопросы:
Услуги, которые могут быть полезны для вашего бизнеса
Запросити кошторис проекту
Заповніть форму і ми надамо
Вам три варіанти кошторису