Віремо в Україну та ЗСУ. Героям Слава!

Ціни на просування сайту у Facebook

Хочу знати
18.04.2022

Багато підприємців знають — у розкручуванні брендів лідерство належить Фейсбуку. Соцмережа стала максимально популярною після того, як на території України було закрито Вконтакте. Після цього відбувся масовий переїзд користувачів на нову територію. На сьогодні Facebook налічує понад 2 млрд. користувачів, але не кожен підприємець знає особливості цієї платформи для просування бренду.

Facebook – це соціальна мережа, яка підходить для розкручування будь-якої компанії та будь-якого бренду. Спосіб продажу не має особливого значення – це може бути онлайн або офлайн. Якщо запустити рекламу на Facebook, вдасться швидко та порівняно недорого залучити потенційних клієнтів. Крім того, платформа дає змогу утримувати з ними постійну комунікацію.

Запуск реклами на Facebook

Запуск реклами на перших етапах може здаватися простим питанням, яке буде зрозуміле кожній розсудливій людині. Це оманливе враження. На сьогодні дуже багато спеціалістів, які налаштовують, аналізують та оптимізують таргетовану рекламу. Вартість налаштування реклами в Фейсбуці нижче, в порівнянні з іншими платформами та соціальними мережами. Вона визначається з урахуванням багатьох факторів, від яких залежать підсумкові результати.

Перед тим, як розкручувати товари чи послуги, потрібно визначитися, з якою метою виконуватиметься реклама. Мета має бути чіткою відповідно до певного плану. Реклама планується для збільшення популярності бренду чи відвідуваності сайту? Для встановлення міцних та довірчих відносин із цільовою аудиторією? Повинна бути чітка відповідь перед тим, як розпочинати складання стратегії просування.

Після того, як мета реклами визначена, складіть контент-план. Подумайте, що буде цікаво для Ваших передплатників та що приверне їхню увагу? Зверніть увагу на опрацювання візуальної частини: оформлення зараз має дуже важливе значення, оскільки дозволяє привернути увагу. Рекламні оголошення мають виділятися і натомість інших. Як тільки ці етапи успішно виконані, створіть бізнес-аккаунт, заповніть його та починайте платне просування.

Налаштування реклами на Фейсбук

Для запуску реклами Facebook пропонує два інструменти: Ads Manager – базові цілі та Power Editor – великі роботи. Останній ідеально підходить, якщо необхідно створити від 10 рекламних кампаній відразу. Кампанії автоматично оптимізуються під поставлені цілі: щойно буде обрано мету компанії, реклама показуватиметься людям, які з найбільшою ймовірністю відреагують на оголошення.
Фейсбук зберігає межу між корисним та цікавим контентом та цінністю рекламних публікацій. З цією метою передбачено спеціальний аукціон, учасниками якого виступають рекламні оголошення. Перед тим, як оголошення з’явиться користувачеві, запускається аукціон і так на щоденній основі.

Для Facebook велике значення має підсумкова цінність. Вона передбачає такі фактори:

  • Фінансова ставка. Вказується на етапі запуску реклами.
  • Актуальність та якість оголошень. Якщо користувачі зацікавлені в оголошенні, тому він відповідає цільовій сторінці чи ні, така реклама оцінюється позитивно.
  • Частота взаємодії. Цей критерій показує скільки разів приблизно потенційні клієнти виконають цільову дію.

На основі цих факторів формується підсумкова цінність із певним знаменником. В аукціоні перемагає той, хто отримує найбільший знаменник цінності: користувачам відображаються оголошення цього рекламодавця.

При запуску реклами на Facebook орієнтуватися необхідно не тільки на грошову ставку. Над створенням реклами необхідно сильно потрудитися для отримання якісного, актуального та цікавого змісту. Важливим моментом є точне визначення цільової аудиторії – це простий спосіб досягти успіхів у просуванні на Фейсбук. Крім того, слід приділити увагу оптимізації рекламної компанії.

👉🏽 Середня вартість наших послуг становить 14 000 грн на місяць

+ додаткові витрати

Цікавить вартість промоції на Фейсбук? Заповніть форму зворотного зв’язку і наші фахівці проконсультують з питань, що цікавлять

Эксперты на связи! Борис On-line и готов ответить на ваши вопросы:
Услуги, которые могут быть полезны для вашего бизнеса
Запросити кошторис проекту
Заповніть форму і ми надамо
Вам три варіанти кошторису